sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Liikuntapäiväkirja viikko 49

Maanantai: kävely 1 h, juoksu 35 min, keskivartalon lihaskunto 20 min
Tiistai: kävely 45 min, juoksu 35 min, käsi- ja selkätreeni 30 min
Keskiviikko: LEPO
Torstai: kävely 1 h, juoksu 45 min
Perjantai: LEPO
Lauantai: LEPO
Sunnuntai: cross fit 30 min, juoksu 1 h

Olen suhteellisen tyytyväinen tähän viikkoon, vaikka perjantai ja lauantai menivät aivan päin mäntyä. Mun oli tarkoitus pitää vain yksi kunnon lepopäivä tällä viikolla mutta aina eivät asiat mene ihan suunnitellusti. Tässä kohtaa on pakko myöntää että hieman olen itseeni pettynyt mutta lähinnä tämä tunne motivoi mua jatkamaan entistä terveellisemmin. Mulla on ihan luottavainen fiilis tulevasta viikosta, pitkiä lenkkejä ja kevyitä aterioita innolla odottaen ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti