sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Sunnuntain kuulumisia

Jeii mulla on jo 5 lukijaa! :D Tervetuloa :)

Mulla on todella rento viikonloppu takanapäin, en ole oikeestaan muuta tehnyt kuin kotona lepäillyt ja telkkaria tuijotellut :) Huomenna toivottavasti pääsen taas lenkkipolulle kun alkaa tämä flunssa vähitellen olla selätetty, jeeee :)
Eilen söin vähän mitä sattuu, olen tuota lauantaita pitänyt sellaisena välipäivänä jolloin saan vähän herkutella ja pidän taukoa urheilusta. Tänään olen kuitenkin palannut ruotuun ja syömiset näyttävät tältä:

Aamiainen: maustamatonta jogurttia, banaani, mysliä, rusinoita ja pähkinöitä, tyrnimehua
Välipala: viinirypäleitä ja persimoni
Lounas/päivällinen: lohilasagne, kirsikkatomaatteja ja raejuustoa
Välipala: proteiinipatukka ja klementiini

En ole pahemmin harrastanut kaloreiden laskemista vaan yritän opetella kuuntelemaan elimistöäni ja syömään omien tarpeideni mukaan. Tulevaisuudessa saatan kuitenkin tarkemmin niitä kaloreita laskeskella mutta ainakin aluksi menen tällä linjalla :)

Alkavalla viikolla meinaan keskiviikkona käydä vaa'alla vaikka hieman hirvittää :D Toisaalta mua kyllä hirvittää aina nämä punnitukset.. Toivoisin että alle 78 kilon pääsisin, mutta päätäni en pantiksi pistäisi. Mulla lähti aika nopeasti nuo kaksi ensimmäistä kiloa joten mitään hirmupudotusta en odota :)

Loppuun vielä yksi mieletön muodonmuutos:


Huomenna palaillaan! :)

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi on hyvä idea ettei tuijottele kaloreita vaan keskittyy kuuntelemaan kroppaansa :)

    www.trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Taru: Juu, ite ainakin tuntuu vähän stressaavalta syynätä omia syömisiä niin tarkkaan, mutta toki monille se taas sopii hyvin ja tuo lähinnä lisää motivaatiota :)

    VastaaPoista